Suma: 0,00 

KrepšelisApmokėjimas

Pristatymas, mokesčiai ir nuolaidos pridedami kitame žingsnyje.

Jūsų krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.

Parduotuvė
DRAUGAUKIM

PREKIŲ PRISTATYMAS

7.1. Pirkėjas, įsigydamas prekes Elektroninėje parduotuvėje www.ostas.lt , pasirenka prekių pristatymo būdą ir pateikia tikslų prekių pristatymo adresą.

7.2. Prekes pristatome Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

7.3. Į kitas užsienio šalis pristatome tik atskiru susitarimu ir už papildomą mokestį. Norėdami užsakymą gauti užsienio šalyje, prašome susisiekti su mumis info@ostas.lt arba +37069911199.

7.4. Prekes pristatome be krovos darbų Jūsų nurodytu adresu. Pristatymui – būtinosios sąlygos:
a) Privažiavimui prie objekto reikalingas asfaltuotas kelias arba žvyrkelis.
b) Turi būti pakankamai vietos įvažiuoti ir išsikrovus išvažiuoti krovininei mašinai.
c) Padėklai su prekėmis nuleidžiami su liftu ir, jeigu danga leidžia, rankiniu vežimėliu ištraukiami ne toliau kaip 1 metras nuo krovininės mašinos.
d) Kitų krovos darbų vairuotojai neatlieka, t. y. neperveža palečių su prekėmis į kitas klientų nurodytas vietas (sandėliukus, garažus ir pan.)
e) Pristatymo kaina priklauso nuo prekės svorio ir tūrio, todėl bendrą užsakymo pristatymo kainą sužinosite prieš užsakymo apmokėjimą. Už prekių pristatymą į Kuršių neriją imamas papildomas mokestis. Mokesčio dydį atsiųsime Jums el. paštu.

7.5. Pristatymas Lietuvoje:

a) Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per DPD kurjerį. Jei užsakymo suma viršija 70 EUR, pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais – nuo 4.99 EUR.

b) Pristatymas į DPD Pickup paštomatą. Jei užsakymo suma viršija 70 EUR, pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais – 2.99 EUR.
DPD Pickup paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 43 x 36 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.

c) Pristatymas į Kuršių Neriją naudojantis kurjerio paslaugomis apmokestinamas papildomai + 22 €.

e) Jei prekės yra Pardavėjo sandėlyje – pristatymo terminas 2 – 4 darbo dienos. Jei užsakytos prekės sandėlyje nėra – pristatymo terminas 1 – 4 savaitės.

7.6. Pristatymas Latvijoje:

a) Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per DPD kurjerį. Jei užsakymo suma viršija 99 EUR, pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais – nuo 7.99 EUR.

b) Pristatymas į DPD Pickup paštomatą. Jei užsakymo suma viršija 99 EUR, pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais – 5.99 EUR.
DPD Pickup paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 43 x 36 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.

c) Jei prekės yra Pardavėjo sandėlyje – pristatymo terminas 4 – 5 darbo dienos. Jei užsakytos prekės sandėlyje nėra – pristatymo terminas 2 – 4 savaitės.

7.7. Pristatymas Estijoje:

a) Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per DPD kurjerį. Jei užsakymo suma viršija 149 EUR, pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais – 9.99 EUR.

b) Pristatymas į DPD Pickup paštomatą. Jei užsakymo suma viršija 149 EUR, pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais – 7.99 EUR.
DPD Pickup paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 43 x 36 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.

c) Pristatymas į Estijos salas naudojantis kurjerio paslaugomis apmokestinamas papildomai + 18 €.

d) Jei prekės yra Pardavėjo sandėlyje – pristatymo terminas 4 – 5 darbo dienos. Jei užsakytos prekės sandėlyje nėra – pristatymo terminas 2 – 4 savaitės.

7.8. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti. Jeigu jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

7.9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės.

7.10. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė). Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente, kai prekes pristato kurjeris – surašyti pakuotės pažeidimų aktą, bei apie tai informuoti Pardavėją. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę. Pirkėjai, siuntas atsiėmę siuntų savitarnos terminaluose ir pastebėję neatitikimus, apie tai privalo nedelsiant informuoti Pardavėją.

7.11. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos Elektroninėje parduotuvėje, prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje www.ostas.lt esančių prekių spalva, forma ar kitos savybės gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.